avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 359 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Ordonanţa de urgenţă nr. 5/2015
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Ordonanţa de urgenţă nr. 5/2015

Buna ziua,

doresc sa comercializez echipamente electronice (laptopuri) si sunt nelamurit in privinta procedurii legate de timbrul verde. Intrebarea mea este daca am vreo obligatie ca si comerciant, si care ar fi aceea, avand in vedere ca noi achizitionam de la furnizori din Romania, iar pe facturile primite de la acestia e mentionat faptul ca pretul include taxa pentru timbru verde. Trebuie sa facturam si noi timbru verde mai departe ? nu trebuie ? Trebuie sa directionam spre ceva cont sume colectate? etc.

Va multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: Ana-Maria Udriste , Avocat 16:49, 25 Februarie 2016
Din ce inteleg, timbru verde a fost achitat prin factura. Daca nu faceti parte din respective asociatii/organizatii care se ocupa cu colectarea DEEE-urilor, gen Rorec sau Ecotic, nu aveti obligatia de a individualiza pe factura taxa de timbru verde. Doar furnizorul trebuie sa o faca, intermediarii nu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxa verde NICOMIR NICOMIR Buna ziua, Va rog să mă lamuriţi în următoarea problema: -am primit factură de la un furnizor , pentru achizitia unui echipament electronic şi mi-a ... (vezi toată discuția)
Contract cu e on și achiziția ... Almaviva Almaviva Dacă am făcut contract cu E on pentru gaze naturale și achiziția în rate a unei centrale termice, cum se taxează timbrul verde și cât costă? Am ... (vezi toată discuția)
Taxa verde anarhy2004 anarhy2004 am niste nelamuriri: 1.cumpar si revand calculatoare,electocasnice,etc..... stiu din hg 448/2005 ca retin taxa verde dar nu stiu cat pentru fiecare produs in ... (vezi toată discuția)