doresc sa comercializez echipamente electronice (laptopuri) si sunt nelamurit in privinta procedurii legate de timbrul verde. Intrebarea mea este daca am vreo obligatie ca si comerciant, si care ar fi aceea, avand in vedere ca noi achizitionam de la furnizori din Romania, iar pe facturile primite de la acestia e mentionat faptul ca pretul include taxa pentru timbru verde. Trebuie sa facturam si noi timbru verde mai departe ? nu trebuie ? Trebuie sa directionam spre ceva cont sume colectate? etc.
Din ce inteleg, timbru verde a fost achitat prin factura. Daca nu faceti parte din respective asociatii/organizatii care se ocupa cu colectarea DEEE-urilor, gen Rorec sau Ecotic, nu aveti obligatia de a individualiza pe factura taxa de timbru verde. Doar furnizorul trebuie sa o faca, intermediarii nu.
Taxa verde
NICOMIR
Buna ziua,
Va rog să mă lamuriţi în următoarea problema:
-am primit factură de la un furnizor , pentru achizitia unui echipament electronic şi mi-a ... (vezi toată discuția)
Taxa verde
anarhy2004
am niste nelamuriri:
1.cumpar si revand calculatoare,electocasnice,etc..... stiu din hg 448/2005 ca retin taxa verde dar nu stiu cat pentru fiecare produs in ... (vezi toată discuția)