Buna ziua,in urma cu 2 saptamani am facut o programare pentru desigilare-resigilare contor la E.ON Energie. Am platit taxa de 250 de lei pe loc.Programarea a fost facuta pentru o zi de luni.Dupa multe telefoane date la serviciu clienti E.ON, domnii ce se ocupa de desigilare-resigilare m-au sunat abia vineri sa-mi spuna ca pot ajunge.Am refuzat,din motiv ca nu mai aveam electrician la dispozitie pentru a-mi schimba contorul,dar si pentru cele 5 zile de intarziere care mi-au dat programul si nervii peste cap.Am spus ca nu mai am nevoie de serviciul lor.Acum,pentru a-mi recupera banii mi s-a sugerat sa trimit o plangere scrisa la adresa lor de email (a celor de la E.ON).Sunt constienta ca acel email probabil nu va fi citit ori va fi citit si trecut cu vederea.Intrebarea mea este:Cum imi pot recupera banii ce i-am platit pentru taxa?
Trimiteţi e-mail la furnizorul de energie electrică prin care solicitaţi restituirea taxei achitate sau de transfer a sumei pentru plata în avans a facturilor de energie electrică pe motiv că nu a avut loc serviciul solicitat în intervalul de timp pentru care aţi avut interesul. Comunicarea cererii în format electronic, de pe adresa dvs. de e-mail (conţinând datele ID-ului cât mai reale şi identice cu numele dvs.) către adresa de e-mail a furnizorului E.On este dovada deplină că dvs. eţi exercitat o formă de adresare legală, la care trebuie sa primiţi un răspuns. Lipsa unui răspuns sau dacă răspunsul este nefavorabil vă dă posibilitatea sa acţionaţi în judecată furnizorul de energie electrică pentru recuperarea sumei.
Amenda la e.on
Sorina_H
Buna ziua!
O sa prezint mai pe scurt problema.
Cam prin februarie,am primit vizita unor angajati E.ON,care au afirmat ca tatal meu \\"fura\\" curent ... (vezi toată discuția)