Avem in loc 2 apartamente in care nu locuieste nimeni.
Unul este gol de cand a fost cumparat (are consumuri zero).
Celalat a fost locuit, vandut, inchiriat dar acum este gol - probabil pentru mult timp.
Pentru ambele apartamente luam cu greu legatura cu proprietarii deoarece locuiesc in alta zona a tarii.
Care sunt cheltuielile pe care trebuie sa le plateasca cele 2 apartamente ca sa nu alergam dupa ei - este foarte greu sa inteleaga ca mai trebuie sa plateasca ceva.
In afara de ch. pe persoane si consum individual (avem centrale) pe care evident ca nu au cum sa le platesca, mai avem ch. pe cpi (serv. administrare si curatenie) si cote egale (abonament camere supraveghere).
Daca la ei aceste cheltuieli ar fi zero, atunci ceilalti proprietari ar trebui sa plateasca diferenta pentru ei. Cum trebuie sa facem?
Pai nu trebuie sa va vedeti fata-n fata.
Exista telefoane, exista email ....
Puteti sa-i instiintati lunar cat au de plata, le puteti scrie email in care sa detaliati ce cheltuieli trebuie sa plateasca, eventual le postati si citate din HG 1588/2007 ca sa vada ca nu puneti de la dv. din cap aceste cheltuieli.
Iar ei au posibilitatea sa va trimita intretinerea in contul bancar pe care il are asociatia.