aleksab a scris:
In general pe pagina unui borderou pot exista mai multe confirmari, de la firme sau perosane diferite.
Inseamna ca este posibil sa nu exista confirmari de primire de la mai multi clienti.
Ce face patronul in situatia asta??
Angajatul care gestioneaza borderourile nu a fost tras la raspundere?
Sunt 3 zile de livrari! Reclamatia este de la un singur client sau de la mai multi?
Alte livrari din zilele respective au fost onorate (erau toate pe un borderou)?
Borderoul contine livrarile dintr-o zi?
Se pun atatea intrebari deoarece nu avem de unde cunoaste care este procedura de preluare/predare colete si ce documente se utilizeaza.
Din cate stiu unele firme de curierat (in general cele mari) folosesc un dispozitiv electronic (un fel de "palm") pe care clientul semneaza cu un pix special.
Mai sunt si altii (mai amarati) care folosesc AWB-uri.
Daca spuneti ca predarea apare in sistemul electronic se pune intrebarea cum(
cine) se
inregistreaza predarea coletelor in acest sistem.
O face curierul dupa ce preda coletul sau o alta persoana din firma dupa ce primeste AWB-ului de la curier dupa predarea coletului?
Daca nu a predat/nu se regasesc borderourile inseamna ca nici celalalte colete din zilele respective nu au fost predate clientilor!
Banuiesc ca seful de depozit a strans in zilele ale borderouri si de la alti curieri.
Cum de nu s-a sesizat ca unul sau mai multi curieri nu au predat borderourile?:hm:
Restul de colete livrate in zilele de 22, 04 si 25 apar ca livrate in sistemul electronic?