Osanca a scris:
va rog sa-mi spuneti unde trebuie sa fie tinuti banii incasati din penalitati si fondul de rulment intr-o asociatie de proprietari?
Banii incasati prin casierie se tin in sertarul casierului. Banii incasati in contul bancar sunt in banca. Si asta e valabil pentru orice suma, inclusiv pentru penalizari si fonduri de orice fel.
Daca contabilul achita din aceste fonduri facturile catre furnizori trebuiesc evidentiati in contabilitate, cu ce documente?
Platile catre furnizori se fac din casierie sau din contul bancar si nu din fonduri.
Achitarea facturilor se face pe baza de chitanta (daca se achita numerar) sau prin instrumente bancare (F.V. sau O.P.) daca se face prin banca.
Daca asociatia de proprietari a castigat un proces cu un locatar si acesta a fost dat la Executor in luna august 2015, pana in prezent nu s-a intamplat nimic, care sunt pasii urmatori?
Cum adica a fost dat la executor si nu s-a intamplat nimic?
La executor asociatia cere executarea, adica punerea in aplicare a hotararii judecatoresti. Presedintele asociatie sa discute cu executorul, sa vada care este situatia. Poate ca s-a pus in vanzare apartamentul si inca nu s-a vandut...