avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 682 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Viza de flotant
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Viza de flotant

buna ziua!!locuiesc in tulcea,dar sunt studenta in galati.Vreau sa fac scoala de soferi in galati,dar nu sunt sigura ca pot sustine examenul tot in galati.Viza de flotant e suficienta pentru a da examenul aici?Va multumesc
Cel mai recent răspuns: MIHAI GRIGORE , Avocat 19:24, 9 August 2009
da, din cate stiu , este nevoie de o viza de flotant pentru a sustine examenul intr-o alta localitate.
cel mai indicat ar fi sa va interesati la serviciul Permise auto din cadrul IPJ Galati.Din cate stiu , cu viza de flotant, se poate da acesta examinare. Mult succes!
va multumesc..maine o sa incerc sa ma lamuresc!!o seara buna:D
Art.24. - (1) Examinarea pentru obţinerea permisului de conducere şi eliberarea acestuia se realizează de către autoritatea competentă pe raza căreia solicitanţii îşi au domiciliul, reşedinţa ori rezidenţa normală sau, în cazul celor aflaţi la studii în România potrivit art.231 alin.(1), de către autoritatea competentă pe raza căreia se află instituţia de învăţământ .

=D>

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot face scoala de soferi in alt oras fara mutatie? razvan217 razvan217 Buna ziua, Vreau sa ma apuc de scoala de soferi si sunt curios daca o pot face fara mutatie sau ce ar trebui sa fac,, unde sa ma duc mai exact. Mentionez ... (vezi toată discuția)
Obtinere permis in italia ContSters292753 ContSters292753 Buna seara! Din curiozitate, daca am facut scoala de soferi in Romania si am dosarul...pot da sala si strada in Italia fara a mai face scoala acolo?(am ... (vezi toată discuția)