avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 869 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Decizie de excludere din căminul studențesc
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Decizie de excludere din căminul studențesc

Buna ziua!
Sunt student în anul IV, iar semestrul acesta am avut posibilitatea să beneficiez de două ”referate” făcute de către agenții de pază cu privire la încălcarea Art.4.4. litera p) din Regulamentul de funcționare al căminelor studențești, care specifică faptul că este interzis consumul de băuturi alcoolice, fumatul și consumul de alte substanțe ilegale în incinta căminului. Aceste acuzații nu au fost făcute în baza unor probe, martori sau reclamanți, ci doar de către personalul de pază (care nu are niciun drept de a face asa ceva) si nici nu are cum sa probeze faptul că eu am fumat sau că eram sub influența băuturilor alcoolice.
În fine, referatele au ajuns la Administrația căminelor, iar apoi la Prorectorat, de unde am primit pentru al doilea referat ”Decizie de excludere din cămin”. Pentru aceasta am depus o Contestație la Secretariatul Prorectoratului în care am combătut fiecare acuzație prin faptul că agentul de pază nu a legitimat pe nimeni (colegul meu care era acasă era pe referat) ci doar a luat numele persoanelor din oglinda căminului și multe alte motive care se răsfrâng din acesta.
Am următoarele întrebări:
Dacă mi s-a aprobat cererea, dar nu mi s-a soluționat, eu trebuie să părăsesc căminul?
Dacă mi se aduc acuze precum ”era sub influența alcoolului” pot fi încadrate la calomnie?
Pot să dau în judecată administrația si pe restul semnatarilor acelor decizii (prima a fost doar avertisment scris) pentru încălcarea dreptului meu de a mă afla în acest cămin, fără un motiv?
Pot să ii acuz de abuz în serviciu?
Dacă se poate să mi se specifice, vă rog și articolul sau Legile ce reglementează.
Multumesc!
Ultima modificare: Sâmbătă, 2 Aprilie 2016
pricopecosmin1, utilizator