O Asociatie de Proprietari infiintata acum 15 ani, are la parterul blocului un Oficiu al unei companii.Dupa 15 ani, proprietarii acestui Oficiu doresc inscrierea ca membru al Asociatiei noastre. Intrebare: Asociatia este obligata sa aprobe inscrierea ca membru si in ce conditii? Precizez ca au cerut sa le fie date copii ale statutului, Reg. de ordine interioara, copii pe care actualii membrii nu le-au primit.Multumesc anticipat!
Multumesc pentru raspunsuri!
Nu au trimis copie dupa actul de proprietate, dar au trimis un extras de carte funciara, din care reiese ca sunt proprietari (nelucrand in domeniu, am cerut ajutorul unui prieten de la Of.de Cadastru, pentru a-mi confirma dreptul lor de proprietate).
Intrebare: deoarece nu au fost trecuti in Anexa 1, la Acordul de Asociere (cum au fost trecuti toti proprietarii de apartamente), ei fiind persoana juridica, mai precis o societate pe actiuni, mi-au trimis un model de act aditional pe care sunt trecute 8 persoane, directori si sefi de departamente, care ar trebui sa semneze actul aditional, iar mai apoi sa fie autentificat la notariat.. Asa se procedeaza corect? Trebuie inregistat, mai apoi, si la Judecatorie?
O zi buna tuturor!