avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 800 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Suspiciune de furt
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Suspiciune de furt

Buna ziua! Sunt student si am stat in camera cu un baiat in chirie cateva luni. In aceasta perioada mi-au disparut constant multi bani. Am facut o sesizare la politie . Ce sanse am sa fie prins in flagrant, el nu recunoaste nimic. Este dependent de jocuri de noroc, a facut psihoterapie ptr aceasta si tratament psihiatric. Este un bun orator si convingator, dar si cu stari de nervozitate f dese. Sa imi retrag plangerea sau sa merg mai departe daca nu am dovezi clare?
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 20:29, 26 Aprilie 2016
oraim a scris:
Sa imi retrag plangerea sau sa merg mai departe daca nu am dovezi clare?

Hotul neprins ...nu poate fi tras la raspundere penala.

Stiind ca el are nevoie de bani, dvs. va tineti banii constant si de mai multe ori, la vedere si indemana, ca el sa fie tentat si sa poata sa va fure banii? Sau este alta situatie?
Am mesaj telefonic in care se oferea sa imi dea 2000 de lei, dar sa imi retrag plangerea.De ce mi-ar da acesti bani daca nu ar fi vinovat? Imprumuta constant sume mari de bani (peste 2000 lei) si de la colegi ptr aceste jocuri.
Da, eu v-am inteles pe dvs., insa v-am intrebat :
Stiind ca el are nevoie de bani, dvs. va tineti banii constant si de mai multe ori, la vedere si indemana, ca el sa fie tentat si sa poata sa va fure banii?

In plus, am un var care intr-o situatia ca a dvs. stiti ce-a facut? A pus mana pe telefonul colegului de camera (cand ala dormea) si a trimis un mesaj prin care colegul isi recunostea datoria si ceva in plus (lei).
Sincer, s-a mai desteptat si organul (de cercetare penala). Nu, nu insinuez nimic, dar vreau sa va previn ca probele asupra carora planeaza dubiul, sunt inlaturate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură