avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Obligatiile asociatiei de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Obligatiile asociatiei de proprietari

Buna ziua,
As dori sa stiu cum trebuie sa procedez ca sa primesc de la asociatie toate informatiile despre cheltuielile lunare aferente apartamentului meu pe cale electronica (prin e-mail). Mentionez ca nu locuiesc in localitatea unde se afla proprietatea si nu pot ajunge fizic sa verific lista cheltuielilor afisate la avizier. Asociatia de proprietari este obligata sa furnizeze aceste informatii prin e-mail ?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 07:02, 29 Aprilie 2016
Nu exista legal prevazuta obligatia ca asociatia de proprietari sa detina posibilitatea tehnica de comunicare obligatii de plata proprietari prin email
Existenta sistemului tehnic prin care asociatia ar putea comunica cu proprietarii prin email,
implica costuri pe care nu toti proprietarii membrii ai asociatiilor de proprietari sunt dispusi sa le suporte
Multumesc frumos !
Nici prin posta nu poate fi trimisa aceasta situatie finaciara,la cerere scrisa ?
cel mai simplu este ca asociatia sa foloseasca o platforma online iar dumneavostra aveti un cont de proprietar si puteti vedea totul: [ link extern ] /

elenaiordache a scris:
Nici prin posta nu poate fi trimisa aceasta situatie finaciara,la cerere scrisa ?

Daca asociatia dumneavoastra nu are un calculator, abonament internet..., sigur ca nu poate trimite pe email sau pe vreun site, platforma online, listele de plata sau orice alte informatii.
Dar puteti solicita in scris presedintelui asociatiei de proprietari ca in fiecare luna sa va trimita prin posta ceea ce doriti, iar dumneavoastra o sa suportati costul acestor expeditii.

elenaiordache a scris:

Buna ziua,
.... Asociatia de proprietari este obligata sa furnizeze aceste informatii prin e-mail ?
Multumesc
In lege nu exista o asemenea obligatie, dar dv. asa cum v-a sfatuit si dl. Adrian puteti solicita trimiterea prin posta.
Mi-e greu sa cred ca fie administratorul, fie presedintele nu au posibilitatea de a trimite un simplu email cu aceste cheltuieli si un total de plata. Nu ia mai mult de cateva minute pentru a-l compune. E cu mult mai dificil sa ajungi la posta sa pui o scrisoare la cutie.

Cat despre cheltuieli de ordin tehnic pentru trimiterea unui email nici nu poate fi vorba.
Nu trebuie ca la nivel de asociatie sa existe internet, ci, asa cum am spus, presedintele, administratorul sau alta persoana din comitet, cu putina bunavointa va poate oferi aceste informatii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua. locuiesc in strainatate si detin un apartament in ... Lili Andra Lili Andra Buna ziua. Locuiesc in strainatate si detin un apartament in Romania. Doamna administrator refuza sa-mi spuna cat am de plata la cheltuielile comune. Dansa imi ... (vezi toată discuția)
Proprietar insistent cu solicitări de primire acte asociație. orice proprietar este îndreptățit să facă oricâte solicitări dorește? Bogdan_86 Bogdan_86 Buna ziua, Unul din proprietarii complexului pe care-l reprezint, transmite solicitari de a i se pune la dispozitie diverse acte si documente ale ... (vezi toată discuția)
Completare art. 36 din legea 230/2007 bloc3c bloc3c referitor la completarea din legea 230/2007 art. 36 lit. g) prevede faptul că administratorul, persoană fizică sau juridică, are următoarea atribuție: ... (vezi toată discuția)