costinmike a scris:
Nu erau banii mei si nu ma bucur sa-mi apara in cont bani. Ti se pare normal sa te trezesti dupa cateva luni cu contul pe minus ca s-a trezit comerciantul ca are de luat bani din urma?? Crezi ca eu stau sa verfic contul mereu sa-mi notez pe hartie fiecare banut pe care il am. Sunt dezamagit de banca asta chiar daca e de renume. Si am de gand sa renunt la serviciile lor si de acum incolo banii cash la putere. Sunt chiar suparat si nu stiu unde sa apelez, vreau sa le fac o reclamatie ceva...
In situatia ta financiara, pentru care suma de 100 lei face diferenta dintre "facut foamea" si normal, ar fi bine "sa-ti verifici contul in fiecare zi si sa-ti notezi pe hartie fiecare banut pe care il ai", cat il mai ai. Eu asa fac, dupa fiecare achizitie mai importanta cu cardul fiindca, nu stiu daca ai observat, la acordarea cardului, ai semnat un contract de multe pagini, cu pasaje scrise cu font de 6, pe care nici nu l-ai citit si pe care, chiar daca l-ai fi citit, mare lucru nu ai fi inteles.
Am cumparat odata de la eMag un telefon mobil, cu optiunea 12 rate lunare fara dobanda dar, din motive de server, a fost inregistrata de doua ori - Black Friday, servere ultrasolicitate, etc. -. Am lamurit-o la ridicarea produsului, o tranzactie a fost anulata si ce sa vezi: eMag mi-a "returnat" in cont contravaloarea achizitiei anulate. Deci m-am trezit in cont cu aproape 2000 lei, pe care urma sa-i platesc, in 12 rate lunare, fara dobanda! :) Avantajos "imprumut", nu? Dar am preferat sa sun la banca imediat, mi-au multumit, si au restabilit situatia la normal.
Foarte bine daca vrei sa renunti la serviciile bancii, piata este libera, cred ca vor reusi sa-si revina dupa pierderea unui client atat de profitabil. Reclamatie poti sa le faci unde vrei, este un drept constitutional, poti sa incerci si cu acatiste. Dar, mai inainte, incearca sa citesti contractul... :) RFM