avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 732 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... legea 333/2003 se aplca in cazul meu?
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

legea 333/2003 se aplca in cazul meu?

Buna ziua, iata care este situatia:
intr-un imobil aflat in proprietatea PMB (anume o fosta policliclinica, desfiintata in anul 2000) functioneaza 21 de cabinete medicale (2 ture) cu forme diferite de organizare: 18 sunt cabinete medicale individuale, organizate in baza OG 124/2008, 2 sunt cabinete de epertiza a capacitatii de munca, apartinand de Ministerul Muncii-Casa de Pansii MB si 1 este srl-cu mai multe functiuni de explorari medicale .
Fiecare cabinet are contract individual cu PMB , de concesiune a spatiului in care functioneaza, pentru care plateste o redeventa anuala corespunzatoarte suprafetei cabinetului si a cotei din spatiul comun care ii revine.
CMI pe care il reprezint eu are contract cu o firma de paza, cu 2 ofiteri pentru orele 16-6,+ zilele libere.
Totusi Politia Locala, care a efectuat control in baza legii 333/2003, impune aplicarea prevederilor acesteia, desi ea se refera la institutii si firme cu personalitate juridica- ceea ce nu e cazul CMI -urilor.
Rugamintea este sa imi spuneti ce trebuie sa fac ca sa nu ma urmareasca cu amenzile prevazute de legea asta, deoarece au intocmit p.v. pe numele meu, ca urmare a faptului ca eu am contractul de paza.
Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:17, 22 Mai 2016
In ce sens, va impune ? Dati-ne mai multe detalii.