avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 898 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme privind insolvenţa, ... Solutionare reclamatie ANPC, DOMO
Discuție deschisă în Probleme privind insolvenţa, lichidarea judiciară şi falimentul

Solutionare reclamatie ANPC, DOMO

In urma cu o saptamana am depus la ANPC o reclamatie importiva companiei DOMO, care nu ne-a furnizat actele aferente produselor achizitionate (certificat de garantie, factura; ne-a fost furnizata ulterior o pseudo-factura, dar pe un alt nume.

Raspunsul celor de la ANPC a fost urmatorul: "DOMO RETAIL SA si-a schimbat denumirea in SC Family Home Concept Srl.
Sc Family Home Concept si-a declarat insolventa cf. legii 85/2014, ca urmare a dosarului...., aflat pe rolul Tribunalului Covasna. A fost desemnat ca administrator judiciar Sierra Quadrant....
Astfel toti consumatorii care se simt lezati in drepturi sau care revendica garantia unor produse achizitionate de la cele doua societati trebuie sa ia legatura si/sau sa se constituie ca parte pagubita la administratorul judiciar conform legii nr. 85/2014.

Va rog, sfatuiti-ma ce pot sa fac concret pentru a solutiona aceasta situatie.
Cu multumiri!
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 22:49, 19 Mai 2016
Despre ce fel de produs este vorba? Nu ati primit bon fiscal? Garantia se acorda si in baza bonului fiscal.
Când ați achiziționat produsul?
Eu sunt surprins ca s-a primit un raspuns atat de rapid de la ANPC!

La ce va referiti cand spunet ca factura este "pseudo-factura"?

Pentru reparare in garantie se merge cu produsul la un service autorizat cu BF sau factura. Iar daca factura este cu noua denumire a fostului DOMO asta nu inseamna ca nu se repara produsul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum interpretam 449/2003 ? raspuns hilar pop sorin pop sorin Buna ... Am achizitionat un produs de uz indelungat, nu am primit certif. de garantie chiar daca am cerut in mod expres. La sesizarea mea, ANPC decide ca ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Eliberare factura (pentru garantie produs) dupa 30 de zile Arctur1an Arctur1an Bună ziua, Se dă următoare situație; Am cumpărat un telefon iPhone de la magazinul Domo, care la momentul achiziției a oferit bon fiscal + ... (vezi toată discuția)