In urma cu o saptamana am depus la ANPC o reclamatie importiva companiei DOMO, care nu ne-a furnizat actele aferente produselor achizitionate (certificat de garantie, factura; ne-a fost furnizata ulterior o pseudo-factura, dar pe un alt nume.
Raspunsul celor de la ANPC a fost urmatorul: "DOMO RETAIL SA si-a schimbat denumirea in SC Family Home Concept Srl.
Sc Family Home Concept si-a declarat insolventa cf. legii 85/2014, ca urmare a dosarului...., aflat pe rolul Tribunalului Covasna. A fost desemnat ca administrator judiciar Sierra Quadrant....
Astfel toti consumatorii care se simt lezati in drepturi sau care revendica garantia unor produse achizitionate de la cele doua societati trebuie sa ia legatura si/sau sa se constituie ca parte pagubita la administratorul judiciar conform legii nr. 85/2014.
Va rog, sfatuiti-ma ce pot sa fac concret pentru a solutiona aceasta situatie.
Cu multumiri!
Eu sunt surprins ca s-a primit un raspuns atat de rapid de la ANPC!
La ce va referiti cand spunet ca factura este "pseudo-factura"?
Pentru reparare in garantie se merge cu produsul la un service autorizat cu BF sau factura. Iar daca factura este cu noua denumire a fostului DOMO asta nu inseamna ca nu se repara produsul.