Bună ziua, sunt pentru prima oară pe acest forum și aș dori un sfat: în data de 10.02.2016 am achiziționat printr-o agenție de turism un sejur de 10 zile în străinătate pentru 3 persoane, pentru perioada 19-29 august a.c., achitând integral și beneficiind de o reducere de 7%. În data de 13 mai a.c. am primit un mail de la respectiva agenție prin care am fost anunțată că "sunt foarte putine persoane inscrise, iar conducerea a luat decizia ca aceasta plecare sa anuleze". Mi s-a recomandat să aleg una dintre celelalte date de plecare pentru aceeași destinație. Am făcut această mutare, alegând data de 5 august, precizând acest lucru la tel. agenției, dar și fizic la sediul acesteia. Acolo, funcționarul mi-a făcut stornarea facturii inițiale și mi-a făcut o nouă factură pt. data aleasă de mine. După emiterea facturii și semnarea noului contract, am fost anunțată verbal că trebuie să mai achit o diferență, deși în contracul încheiat este stipulat la pct. 4.2 a) că în cazul în care Agenția anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul să accepte la ACELAȘI PREȚ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenție. În discuția avută cu dir. general al agenției mi s-a spus că acel paragraf este impus de Min. Turismului, dar că nu e valabil pentru ei(?!!!).
Menționez că nu am primit nimic scris precum că mai am de achitat deiferența, dar dir. mi-a SPUS că trebuie să o plătesc cu 21 de zile înaintea plecării.
Întrebarea mea este: ce pot face în acest caz?