avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 818 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara

Buna seara,

Sunt studenta iar parintii mei sunt divortati. Am beneficiat pana acum 1 an de o pensie alimentara minimul pe economie deoarece tatal meu lucra. In prezent s-a pensionat si banii nu imi mai sunt livrati automat, ci depusi de el, sustinand ca sunt inutile drumurile pentru a rezolva aceasta problema si ca este mai simplu sa ii depuna el. Pensia mea alimentara in conditiile in care era angajat era in jur de 1000 ron, in prezent fiind de 500 ron, bani mult prea putini pentru a reusi sa ma intretin, chiar si cu ajutorul mamei care are salariul mic. Intrebarea mea este daca pot afla cat este pensia lui, ce suma? Si unde ar trebui sa ma interesez de acest aspect? Pentru ca eu nu doresc sa-l dau in judecata daca pensia este mai mica de 2000 ron si in concluzie eu sa primesc mai putin de 500 ron. Deasemenea, in cazul in care el beneficiaza de o pensie privata, aceea s-ar pune tot ca si pensie, si s-ar lua bani si de acolo atunci cand mi s-ar vira pensia?
Sunt chestiuni pe care nu le cunosc si in fata carora nu stiu cum sa procedez. De aceea va solicit ajutorul specializat in a ma indruma spre solutia potrivita.
Multumesc anticipat!
Faceti o cerere in instanta de marire a pensiei de intretinere ce va este datorata. Solicitati prin cerere ca instanta sa dispuna adrese la ANAF, Directia Taxe locale, Registrul Comertului.ITM. Pentru ca instanta sa ceara balanta unei firme, dvs trabuie sa o indicati. Mergeti singura la Registrul Comertului si faceti o cerere sa aflati daca tatal dvs are vreo firma sau daca este asociat in vreuna.