avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 952 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Incheiere contract inchiriere apartament neinregistrat ...
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Incheiere contract inchiriere apartament neinregistrat la ANAF cu dificulati

Buna ziua, sunt studenta in anul 2 la facultatea de farmacie din Bucuresti si locuiesc intr-un apartament inchiriat in urma cu 5 luni pentru care platesc lunar chiria de 250 euro, inchirierea s-a efectuat prin intermediul unei agentii imobiliare in cadrul careia s-a incheiat si contractul de inchiriere care stipuleaza doar data si suma pentru plata chiriei lunare fara alte adaugiri referitoare la bunurile apartamentului si utilizarea acestora. Mentionez ca inchirierea nu a fost inregistrata in cadrul ANAF. In urma cu 10 zile am adus la cunostinta propietarilor dorinta de a incheia acest contract utilizand un preaviz de 30 de zile, insa in urma vizionarii apartamentului de catre acestia, propietarii considera necesara achitarea unor sume considerabile pentru diferite defectiuni mult exagerate precum aspectul parchetului pentru care nu ma consider vinovata deoarece apartamentul era intr-o stare medie de uzura la momentul inchirierii. Doresc sa aflu daca sunt obligata din punct de vedere legal sa platsc aceste despagubiri si care sunt pasii pe care ar trebuii sa ii urmez.
Multumesc anticipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: Andreea Ioana Miricioiu , Avocat 15:08, 27 Mai 2016