avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 647 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident oglinda rupta + parasire
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident oglinda rupta + parasire

Salut. Sunt un sofer incepator, am permis de 1 luna de zile si in seara aceasta am comis-o grav. Eram pe o straduta ingusta cu masini parcate pe ambele parti si cum am geamuri fumurii in spate nu m-am orientat prea bine si am retezat oglinda unei masini parcate. Un Logan model lung, practic i-a cazut oglinda de tot.

Cum sunt incepator, a fost printre primele dati cand tata mi-a incuviintat , fara experienta, nu stiam ce e de facut in astfel de situatii, m-am panicat si am plecat imediat. La plecare am observat ca erau 2 martori care cred ca mi-au vazut numarul.

Intrebarea mea este: daca martorii au comunicat numarul masinii proprietarului si acesta imi va depune o plangere, la ce trebuie sa ma astept? Cum se procedeaza in astfel de situatii? Vine o citatie acasa pe numele tatalui meu? Cat este amenda in astfel de situatii si cat timp voi ramane fara permis? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 21:52, 29 Mai 2016
Daca declarati accidentul in 24 de ore nu se suspenda permisul 30 de zile.

In cazul in care celalalt conducator auto merge si declara accidentul la politie veti primi suspendarea si amenda.

Cel mai corect ar fi sa mergeti la politie si sa declarati accidentul la accidente usoare, nu se considera parasirea locului accidentului pentru ca nu au fost victime omeneste, veti scapa in cel mai rau caz cu o amenda daca celalalalt conducator auto merge si declara accidentul.

Iar daca nu il declara in 24 de ore nu veti pati nimic, in schimb ii poate suspenda lui permisul daca il declara mai tarziu.

Ultima modificare: Duminică, 29 Mai 2016
cyan, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură