avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 632 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... beneficiile angajatorilor care incadreaza in munca ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

beneficiile angajatorilor care incadreaza in munca absolventi

Buna ziua,

Am si eu o intrebare referitor la articolul 80 din legea 76/2002, cu modificarile si completarile ulterioare. Am absolvit o facultate anul acesta, insa mai sunt studenta la alta facultate pe care o voi termina la anul. Am fost angajata timp de 1 an, contractul meu de munca incetand la 1 iulie 2009 (era pe perioada determinata). Licenta am sustinut-o pe data de 15 iulie 2009. Acum m-am angajat din nou si as dori sa stiu daca angajatorul meu poate beneficia de subventiile acordate in baza art 80 legea 76 in conditiile date, pentru ca nu imi este clar daca se indeplinesc conditiile cerute.

Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 13:36, 16 August 2009
Asa reiese din lege, ca puteti beneficia, in calitate absolvent, de prevederile art 80. Nu se specifica nimic nici in continuare despre vreun impediment , in sensul in care urmati o alta facultate.Trebuie in schimb ca angajatorul sa va incheie contractul de munca pe o perioada nedeterminata , fara a face insa sa inceteze raporturile de munca pe o perioada de cel putin 3 ani. Se specifica in art. 84 alin 1 despre posibilitatea continuarii pregatirii profesionale.
va multumesc pt raspuns. Intrebarea mea este mai degraba legata de faptul ca eu am mai fost angajata. nici acesta nu este un impediment?
Legea spune sa fiti absolventa, si sa nu fi avut contract de munca cu acest angajator in ultimul an.
Ultima modificare: Sâmbătă, 15 August 2009
Doina Elena, Consultant resurse umane