avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 185 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... neplata de catre itm a sumelor cuvenite conform art80 ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

neplata de catre itm a sumelor cuvenite conform art80 lg76/2002

Buna ziua,
Sunt medic de familie,pfa,si,in februarie,am incadrat in conditiile legii,un absolvent de scoala postliceala sanitara,din somaj.Am inteles ca,conform art.80 din legea 76/2002,ar trebui sa beneficiez de plata de catre ITM a 1,2 salarii brute minime pe tara timp de un an.In luna martie am primit de la itm o scrisoare in care se spune,citez"referitor la solicitarea dvs nr...din data... de a beneficia de subventie in temeiul art 80 din lg 76/2002 va facem cunoscut ca pana la data prezentei (30.03.2009) fila de buget aferenta anului 2009 nu a fost transmisa institutiei noastre.Imediat ce aceasta ne va fi comunicata,veti fi contactat in vederea acordarii subventiei solicitate in conditiile prevazute de legislatia in vigoare".Dupa cum banuiti,nu am fost contactata de nimeni de atunci.Ce pot face pentru a beneficia totusi de aceasta subventie?Mentionez ca mi-am respectat toate obligatiile privind noul angajat.In plus,exista vreo prevedere legala prin care suma pe care, mi-o datoreaza ITM sa poata fi compensata cu suma pe care trebuie s-o platesc ca impozit anticipat pe 2009 la transa din septembrie in cazul in care la ITM nu sunt bani?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:11, 16 August 2009
- Nu inteleg, ce ati cautat la ITM ?
- Conform art. 80 din legea 76/2002:
Art. 80. - (1) Angajatorii care incadreaza in munca pe durata nedeterminata absolventi ai unor institutii de invatamant sunt scutiti, pe o perioada de 12 luni, de plata contributiei datorate la bugetul asigurarilor pentru somaj, aferenta absolventilor incadrati, si primesc lunar, pe aceasta perioada, pentru fiecare absolvent: