avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 620 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Metode de raspuns ale medicului la agresiune
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Metode de raspuns ale medicului la agresiune

Aveam o serie de nelamuriri despre modalitatile in care un medic (eu sunt medic) sau o asistenta se pot apara activ impotriva agresiunilor si abuzurilor (mai ales celor verbale).
1. Daca se intampla sa fii injurat sau amenintat cu violenta, are vreo utilitate daca inregistrezi convorbirea respectiva ? O poti prezenta la politie sau in instanta ?
Este util sa avertizezi persoana care te agreseaza ca incepi sa o inregistrezi ?
2. Daca ai fost injurat sau amenintat cum se procedeaza pentru a lua masuri impotriva agresorului ?. Il poate amenda politia ? E necesar sa apelezi la un avocat ?
3. Ce fel de probe sunt utile - e suficienta inregistrare convorbirii in care ai fost agresat ? sunt mai buni martorii ? Cum se procedeaza daca ei sunt 20 de persoane (de ex de etnie rroma) si 19 din ei depun marturie mincinoasa ca nu ai fost agresat ?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: ytrewq , utilizator 07:19, 14 Iunie 2016
Inregistrarile pot fi trucate, asa ca le puteti oferi Politiei, politistii le pot cerceta, dar nu cred ca vor conta drept dovezi.
In primul rand, daca ati fost agresat (fizic sau verbal), trebuie sa anuntati in scris conducerea unitatii sanitare. Exista regulament in fiecare spital (presupun ca aici vin in vizita la rude in grupuri mari acele persoane de care ati amintit mai sus) unde numarul vizitatorilor este limitat ca numar si perioada de vizita iar personalul de paza nu isi face datoria in intregime.
Fortati conducerea, prin notificari repetate, sa ia masuri pentru asigurarea securitatii personale.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură