avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 535 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... pot sa nu semnez statul de plata?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

pot sa nu semnez statul de plata?

Buna seara! Am o nedumerire in cazul semnarii statului de plata in cazul in care eu nu mi-am primit salariul.mai exact lucrez ca receptioner la un hotel unde, fiind in prima luna am avut o mica greseala care practic nu a aduc niciun prejudiciu firmei,dintr.o greseala am uitat sa fac o rezervare pentru un client iar cand acesta a ajuns la hotelul respectiv si neavand camere libere la momentul acela sefa mea s.a oferit sa ii ofere plata la un alt hotel pe seara respectiva,bani care ulterior a spus ca vor fi achiatati de mine ,din salariul meu..salar care luna aceasta era egal cu camera achitata . Stiu ca teoretic nu are dreptul de a.mi retine din salar,insa am acceptat in ideea de a nu ma pune prost cu ea de la bun inceput.Evident.nu sunt de acord cu aceasta masura..acum a fost ziua de salariu, si intrebarea mea este ca in cazul in care mi se cere sa semnez statul de plata,pot sa refuz pe motiv ca eu nu am primit niciun salariu in mana? pot sa ii cer macar o adeverinta prin care sa imi justifice ca acei bani au fost retinuti?in codul muncii am vazut specificat clar ca nu are dreptul sa imi retina din salar...plus ca a mai tras si pentru analizele medicale,care iar era problema ei. #-o
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:16, 23 Iunie 2016
Aveti posibilitatea sa nu semnati statul de plata daca salariulu primit nu corespunde cu ceea ce este mentionat in stat.

Daca ati fost de acord verbal, acum de ce v-ati intors ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură