Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In urma initierii unei cereri de pentru decontarea serviciilor turistice (decont sejur/concediu, prevazut in CCM), cererea a fost respinsa pe motiv ca plata la banca a sejurului a fost facuta de catre o persoana delegata de mine sa faca aceasta plata intrucat trebuia facuta urgent, eu neputand ajunge fiind la serviciu. In ordinul de plata s-a mentionat la detalii ca incasarea se face pentru plata sejur si s-a specificat numele meu, dar la rubric "Incasat de la" s-a trecut persoana platitoare deoarece aceasta este procedura oricarei banci.
Mentionez ca factura si contractual sunt eliberata pe numele meu asa cum se cerea, insa nu inteleg refuzul acceptarii unei incasari in care se mentioneaza numele meu la detalii plata chiar daca nu eu am fost cea care as fi putut ajunge sa fac acel virament in contul agentiei. Ulterior, agentia mi-a furnizat o declarative prin care adduce la cunostinta ca viramentul bancar s-a facut in cont pt plata sejurului meu. Cu toate acestea, cei de la HR de la compania la care lucrez refuza sa accepte dosarul cu actele intrucat pe plata la banca nu apare a fi incasat de la mine.
Va rog sa imi spuneti ce demersuri sa fac pentru solutionarea acestei problem.
Va multumesc!
Intro companie privata decontarea biletelor de odihna , nu este o obligatie.Este o "facilitate" acordata unor salariati pe criterii stabilite intro procedura/ROI/CCM.Intro institutie publica, din cate stiu, pentru biletele platite , mai intai se depune o cerere , se aproba, se obtin bilete si ulterior se pleaca.