Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.
Situatie la care as dori raspuns se prezinta in felul urmator.
In data de 10.06.2016 prin referat am solicitat angajatorului incetarea cim cu acordul partilor incepand cu data de 01.07.2016. In situatia in care nu este de acord am precizat sa ia act de demisie.
In data de 14.06.2016 am fost notificat cum ca s-a luat act de demisia mea si ca imi va inceta cim cu data de 01.07.2016 conform art 81 alin 7 Codul muncii.
Pr a aparut in data de 29 odata cu semnarea fisei de lichidare.
In 2015 am efectuat 3 cursuri de formare profesionala - Responsabil mediu, Inspector Protectie civila, Sef serviciu privat situatii de urgenta.
Eu am fost angajat cu cim pe functia de Inspector Protectia Mediului.
Cursul pt Inspector Protectia mediului s-a facut la initiativa angajatorului pt conformare cu art 22 alin 3 si 4 din legea 211/2011.
Cursul de Inspector Protectie civila s-a facut tot din initiativa angajatorului intrucat firma are peste 300 de angajati si are serviciu intern de prevenire si protectie – hg 1425/2006 SECtIUNEA a 2-a Organizarea activitătilor de prevenire şi protective art 14 alin c si art 19.
In structura serviciului (hg 1425/2006 SECTUNEA a 4-a Serviciile interne de prevenire şi protective ART 26) angajatorul a prevazut sef serviciu, inspector protectie civila si cadru tehnic psi.
Insa in hg 1425/2006 se spune clar in art 23 (3) Incepand cu data de 1 iulie 2011, serviciul intern de prevenire si protectie trebuie sa fie format din lucratori care au contract individual de munca cu norma intreaga incheiat cu angajatorul.
Eu am avut doar CIM pt Inspector mediu. Mi s-a spus ca ma voi ocupa prin cumul si de situatii de urgenta. Dar astfel se incalca art 35 din codul muncii.
Ce nu inteleg eu este de ce trebuie sa platesc niste cursuri pe care angajatorul le-a solictat si pe care nu le-a aplicat legat – cim=uri diferite.
In actul aditional de formare profesionala la CIM avut scrie ca trebuie sa platesc de 3 ori suma platita de angajator.
Azi 30.06.2016 am facut un referat prin care am solictat directorului sa analizeze sis a corecteze suma c ear trebui sa o platesc intrucat ar trebuisa platesc doar cheltuielile pt perioada nelucrat.
Dar nu inteleg de ce pt cursul de Inspector PC si SEf SPSu daca nu mi-a facut cim conform legilor de c ear trebui sa platesc?
Cum ma pot apara impotriva proprii aabuzive din partea angajatorului pt ca el vrea sa imi retina banii.?
Pai da mai putini..dar poate s aimi opreasca tot salariul?..plus ca ce mai am de luat nu ar acoperi suma - vreo 1500 de lei din 3000 cat ar veni toate cursurile ca si cheltuiala - din 3 ani am lucrat un an si pt perioada nelucrata ar cam veni grosso modo 1500 , asta daca sarim peste prevedrea din actul aditional de formare ca cica sa platesc de 3 ori cursul. Deci daca imi retine angajatorul bani nu trebuie s aimi spuna cat, eu constat retinerea si apoi tre sa fac actiunea in instanta pp
Demisie
ovinew
Pe data de 7 aprilie anul curent am demisionat din postul pe care il detineam - specialist vanzari. Preavizul a incetat pe data de 22, adica ieri. Angajatorul ... (vezi toată discuția)