Am si eu o problema, am trimis un telefon care se afla inca in garantie spre reparatie dintr-un magazin X (de unde l-am si luat) catre service-ul X. Telefonul a fost trimis in data de 21.06.2016 , pe 23.06.2016 a fost receptionat in service-ul regenersis de catre receptie. In ziua urmatoare mi-a fost verificat telefonul si defectiunile au fost confirmate de oamenii care l-au verificat. Am intrat a 3-a zi pe site-ul lor sa verific reparatia si imi apare la status: Asteapta piese, asta de 6-7 zile cam asa. Cat dureaza fratilor sa vina niste piese 2 saptamani? Maine se fac cele 15 zile maxime scrise pe certificatul de garantie al telefonului. Am dat email celor de la Vodafone sa cer inlocuirea telefonului cu altul nou dar raspunsul lor m-a socat putin si citez " Nu putem face nimic, decizia ii apartine service-ului #-o . si este posibil ca termenul de reparatie sa fie prelungit. " am zis okey bun, dau si celor de la regenersis email si ciudat, nici nu mi-a fost raspuns la el.#-o de 14 zile stau fara telefon, si platesc abonamentul incontinuare chiar daca nu sunt in posesia telefonului(telefonul a fost luat la prelungire de abonament si prezinta 3 defecte : probleme casti, nu citeste cardul de memorie si probleme de incarcare) . Am mai trimis ieri un email sa verific starea telefonului celor de la X si raspunsul lor a fost cam asa " Vom face tot ce este posibil sa efectuam reparatia in zilele legale , dupa cum scrie in garantie" ce sa zic.. Am impresia ca ei stiu ca nu pot sa imi faca telefonul si o da la intoarsa cu mine, si nu vor sa imi dea telefon nou.. ma pune sa astept zile intregi X-( am o vaga impresie ca, se va ajunge la o prelungire cu inca 15 zile in service.. voi ce ziceti? ce sa fac?
Va multumesc.