avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 620 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs trimis in garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs trimis in garantie

Buna ziua,
Pe data de 23.06.2016 am trimis un produs in garantie, urmand ca pe 24.06.2016 sa fie primit de catre comerciant (produsul a fost achizitionat din mediul online). Deocamdata, nu am niciun retur din partea comerciantului.
Am intrat, totusi, pe site-ul lor si am observat urmatoarele:

"Garantiile se vor rezolva in cel mai scurt timp posibil, prin repararea sau inlocuirea produsului defect.
Produsele din import pentru care nu exista in Romania un service autorizat de producator vor fi trimise la producator pe cheltuiala firmei noastre, perioada de rezolvare a garantiei putand ajunge in acest caz pana la 30 de zile (termenul se mai poate prelungi cu maxim 15 zile, în cazul în care apar dificultati / situatii neprevazute în rezolvarea garantiei). "

Din ce stiu eu, termenul maxim de rezolvare a garantiei este de 15 zile de la data informarii comerciantului sau receptiei produsului de catre acesta.
Astfel, este acceptabil ceea ce ei au declarat pe site-ul dumnealor?
Si, in cazul in care se depasesc aceste 15 zile, ce sunt eu indreptatit sa fac/nu fac? Se apropie data de 08.07.2016 si, in cazul, care nu am un retur pana atunci, sa stiu ce va urma.

Multumesc pentru ajutor
Cel mai recent răspuns: KiralyOtto , utilizator 21:35, 25 Iulie 2016
Ma poate lamuri cineva, va rog?

Multumesc
Chiar nimeni?

Astazi s-ar implini cele 15 zile de cand au primit produsul, iar eu nu am nicio informare de la dumnealor, nici pana la ora actuala.
Vreau sa le trimit un e-mail astazi, insa am nevoie, mai intai, de raspunsul Dvs la mesajul initial.

Multumesc
Buna ziua,

DA! In termenul de 15 zile trebuie adus produsul la conformitate.
In cazul in care nu s-a respectat acest termen puteti sesiza ANPC si de exemplu cereti inlocuirea produsului cu unul nou sau din cauza ca, nu sa respectat termenul cereti returnarea baniilor (stornarea facturii).
Chiar si ulterior puteti face sesizarea.
Nu va costa nimica si se face online pe site-ul [ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie produs cumparat online tdrtdr tdrtdr Buna ziua, Am cumparat un telefon de la un magazin online. L-am primit pe 27 iar acum am observat ca are un defect la camera foto. Nu au trecut nici 48ore de ... (vezi toată discuția)
Garantie placa video umnut umnut Buna ziua, In urma defectarii unei placi video, cumparata de la un magazin IT, s-a trimis produsul specificat in garantie. Dupa doua saptamani, s-a ... (vezi toată discuția)
Produse contrafacute partener emag nikitau nikitau Bună, Recent am comandat de pe emag (de la unul dintre partenerii lor terțe părți) un ghiozdan. După ce am primit produs am constat ca el este ... (vezi toată discuția)