Buna ziua,
Am aceasta problema de ceva timp. La inceput domnul administrator mi-a adus jigniri si injurii, mie si unui alt proprietar din bloc, ca mai tarziu sa imi spuna ca refuza orice discutie cu mine si ca va discuta doar cu proprietarul.
Eu sunt unul dintre locatarii apartamentului, si proprietarul este in alt oras, deci nu poate sa se deplaseze sa discute cu acest domn.
Probleme pe care am incercat sa le aduc la cunostinta sunt de la mucegai in scara blocului, la faptul ca fatada blocului la parter a inceput sa se descompuna( blocul este din 2013).
Va rog sa imi spuneti daca o procura din partea proprietarului ar rezolva problema refuzului de a discuta cu mine,dar si ce masuri pot lua impotriva limbajului acestui domn.
Va multumesc frumos!
Da. O procura autentica la notar va va da dreptul sa l reprezentati pe proprietar in fata Asociatiei de proprietari si sa intreprindeti orice demersuri necesare in vederea conservarii si administrarii imobilului.
In cazul meu sunt 2 proprietari sot si sotie, este necesar sa mearga amandoi sau este deajuns unul singur.
Si daca sunteti dragut, va rog sa imi spuneti exact care este legea care imi permite sa ii reprezint( va rog aceastea deoarece ultima discutie cu administratorul a fost in momentul in care eu plecam iar el a spus ca atunci in acel moment vrea sa intre sa puna sigiliu la apometrul de apa rece,cu toate ca i-am explicat ca deja eram in intarziere si nu aveam timpul necesar in acel moment).
Puteti avea procura din partea proprietarilor sa va ocupati de administrarea, intretinerea apartamentului, sa-i reprezentati s.a.m.d. Dar nici o procura din lume nu rezolva problema comunicarii corecte, civilizate si eficiente intre oameni.
Chiar daca ar fi proprietarul apartamentului fata in fata cu administratorul, nimeni nu garanteaza ca la cererea proprietarului administratorul ar lua masuri sa dispara mucegaiul ori cei doi s-ar putea intelege civilizat cand si cum sa sigileze un apometru.
Reparatiile si alte obilective, se discuta in adunarea generala, se cuprin in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat in adunarea generala... iar comitetul executiv decide cand si cum se realizeaza aceste obiective.
Cititi in acest forum pentru a intelege cum functioneaza o asociatiei de proprietari. O sa aflati ca proprietarii conduc asociatia prin oamenii pe care si-i aleg: presedinte si membrii comitetului executiv. Apoi acestia (membrii comitetului, adica vecinii dumneavoastra alesi) angajeaza administartor, casier, instalator....
Asadar problemele asociatiei trebuiesc discutate de proprietari (sau reprezentantii acestora) cu ceilalti proprietari alesi sa gestioneze asociatia.
Cat despre folosirea unui limbaj neadecvat, asta tine de educatie, de temperament, de feedback... Un om poate avea un dialog jignitor dar nu de unul singur, dialogul purtandu-se cel putin intre doi oameni. Eu evit, pe cat este posibil, sa discut cu o persoana (vecin sau nu) stiind ca nu pot avea un dialog civilizat cu acesta. Uneori e mai bine ca doua persoane sa nu discute intre ele decat sa se certe la orice incercare de dialog.