TTina a scris:
cine mai e dispus la un asemenea efort mai ales dupa ce deja a fost hartuit ?
Chiar daca beneficiari serviciilor reprezentantilor autoritatii statutului ,suntem de multe ori pusi in situatii similare cu acea cu care v-ati confruntat si dv,eventuala demarare de plangeri/
actiuni,nu are finalizarea sa schimbe atitudinea si interesul functionarilor in cauza,nu veti obtine nici scuze si nici acoperirea prejudiciului cauzat de drumurile ,timpul alocat indreptarii erorii materiale
Totusi se justifica sesizarea oficiala a registratorului sef,care este responsabil pentru supervizarea erorii materiale intocmite de inspectorul registrator,poate asa ,pentru o perioada determinati atentionarea pentru exercitarea cu respect si cu profesionalism a atributiilor de serviciu
Practic ,problema se reduce la profesionalism si la interes
M-am confruntat personsal cu multe astfel de situatii,atitudinea registratorilor sefi ai bocpi fiind diferita
In unele cazuri,dupa ce am primit documentul cu erori materiale la interval de 6-7 luni de la depunerea cererii,dupa ce am sesizat direct registratorul sef despre eroarea materiala,acesta a prezentat o atitudine deosebita,a cerut scuze, a dispus anularea documentului si emiterea unui document corect completat
In alte cazuri,atitudinea sefului bocpi a demonstrat indolenta si dezinteresul subalternilor...