Buna ziua,
S-a întâmplat la la laptop service; aveam o problema la laptop si mi s-a spus ca trebuie schimbat cardul video; am plătit (nu am primit nici o factura!!!) o grămada de bani, si câteva luni mai târziu, surpriza ! Problema reapare!
Ma duc la alt service pt. o opinie suplimentară si ce aflu: cardul video pt. modelul meu NU se poate schimba, si nu a fost nici o piesa înlocuită, sunt exact piesele cu care a fost fabricat laptopul, probabil ca a fost doar curățat de praf (pt. o grămada de bani!!!).
Asa cum am spus, nu am primit factura de la ei. Mi-au spus asa, verbal, ca am 2 luni garanție. Mai am doar un abțibild cu un nr de înregistrare lipit pe carcasa laptopului ... Când am lăsat laptopul la lucru primisem o hârtie cu "primire in service", pe care nu o mai am, desigur !
Dar eu sunt socata si asa ceva e inadmisibil ! M-au fraierit efectiv...
Ce șanse am sa îmi primesc banii înapoi?? Ma pot adresa protecției consumatorului sau cuiva care sa vina sa investigheze frauda ? (Sigur nu sunt prima clienta păcălită ...)
Reparatii laptop
LEELOO75
Buna ziua,
Problema mea este urmatoarea:
In data de 14.12.2011 am dus un laptop la reparat ( nu mai are garantie), cei de la service au spus ca nu are nimic ... (vezi toată discuția)