Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
S-a întâmplat la la laptop service; aveam o problema la laptop si mi s-a spus ca trebuie schimbat cardul video; am plătit (nu am primit nici o factura!!!) o grămada de bani, si câteva luni mai târziu, surpriza ! Problema reapare!
Ma duc la alt service pt. o opinie suplimentară si ce aflu: cardul video pt. modelul meu NU se poate schimba, si nu a fost nici o piesa înlocuită, sunt exact piesele cu care a fost fabricat laptopul, probabil ca a fost doar curățat de praf (pt. o grămada de bani!!!).
Asa cum am spus, nu am primit factura de la ei. Mi-au spus asa, verbal, ca am 2 luni garanție. Mai am doar un abțibild cu un nr de înregistrare lipit pe carcasa laptopului ... Când am lăsat laptopul la lucru primisem o hârtie cu "primire in service", pe care nu o mai am, desigur !
Dar eu sunt socata si asa ceva e inadmisibil ! M-au fraierit efectiv...
Ce șanse am sa îmi primesc banii înapoi?? Ma pot adresa protecției consumatorului sau cuiva care sa vina sa investigheze frauda ? (Sigur nu sunt prima clienta păcălită ...)
Fara o chitanta nici ANPC-ul nu intervine ...Atat ca poate fi verificata societatea de ANAF ,dar asta oricum se intampla .
Se poate face o cerere in judecata pt faptul descris dar cel care nu solicita chitanta dpdv al ANAF e copartas la evaziune .
In cazul de fata nu se poate aplica nici " Vorba dulce mult aduce " ,eventual sa incerce sa repare in mod gratuit si ata in urma unor discutii serioase iar daca prima data au inselat ...
E exceptia care intareste regula! Ati incercat sa vorbiti cu cei de la primul service sa le spuneti si lor povestea, sa vedeti ce zic? din atitudinea lor veti intelege daca mai e ceva de facut sau nu.
Repararea finala a unui laptop se face numai prin inlocuire ,restul sunt carpeli si nu mareta .
De asemenea sa compari un service mic (cele mari nu se preteaza la neacordarea facturii/chitantei /garantie pe povesti) - serviceul 1 cu o firma internationala e putin deplasat .
Firma a investit in renume bani grei (reclame ,simpozioane , free sample ,sa) si tine la bunul renume pe cand serviceul 1 ce ? poate maine nici nu mai fiinteaza .
Reparatii laptop
LEELOO75
Buna ziua,
Problema mea este urmatoarea:
In data de 14.12.2011 am dus un laptop la reparat ( nu mai are garantie), cei de la service au spus ca nu are nimic ... (vezi toată discuția)