avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 218 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu medical cu probleme
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu medical cu probleme

In timpul concediului medical am plecat din tara si m-au depistat. Este vorba de o fractura la picior, anuntat ca accident pe drumul spre serviciu. M-au cautat acasa pt ancheta, apoi am plecat din tara, iar concediul a fost prelungit de ortoped, dupa ce am plecat. Problema este ca aveam programat doua saptamani de concediul de odihana in acest interval (pentru a rezolva niste probleme), cu mult inainte de a avea acest accident, iar seful stia ca in concediu de odihna voi pleca din tara. La ce sa ma astept ? Cum ma pot ~scoate~ ?
Cel mai recent răspuns: ContSters391349 , utilizator 10:04, 29 Iulie 2016
Cand s-a intamplat asa ceva ?
Inca sunt in concediu medical pana la sfarsitul lunii.
Cand v-au cautat acasa pentru ancheta? (mentionati data sau perioada exacta)
Concediul medical initial este acordat pana in 13.07, raportat ca accident pe 05.07 deoarece atunci eram hotarata sa nu mai plec in concediu de odihna, iar pentru ancheta au venit in 11.07, dupa care am aflat de niste probleme si a trebuit sa aleg intre copilul meu si concediul medical. In 14 m-a sunat si a raspuns robotul. Acum sunt acasa, in concediu medical pana la sfarsitul lunii si inca nu l-am depus decat pe cel initial, nu si pe cel in prelungire. Sunt disperata, nu vreau sa-mi pierd locul de munca, mai am un an pana la pensie.
Ultima modificare: Miercuri, 27 Iulie 2016
dibella, utilizator
Incepand cu data de 10 iulie 2015, salariatii nu mai pot fi verificati la domiciliu atunci cand se afla in concediu medical, potrivit Legii nr. 183/2015, care a eliminat posibilitatea verificarilor la domiciliul salariatilor aflati in concediu medical.