Buna ziua,
daca angajez o persoana la un punct de lucru al companiei din alt judet, unde trebuie sa trimit situatia locurilor de munca vacante ? la agentia unde are domiciliul viitorul salariat si implicit este punctul de lucru sau la agentia unde este declarat sediul social al firmei? Iar daca nu s-a aflat in somaj mai trebuie sa ridice si repartitia?
Va multumesc.
Potrivit art.10 alin.1 din Legea 76/2002, angajatorii au obligaţia să comunice agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare agenţii pentru ocuparea forţei de muncă, în căror rază îşi au sediul, respectiv domiciliul, toate locurile de muncă vacante, în termen de 5 zile lucrătoare de la vacantarea acestora.
Angajatorii au obligaţia să comunice agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă teritoriale, ocuparea locurilor de muncă vacante care au fost comunicate potrivit alin. (1), în termen de o zi de la data ocupării acestora, în condiţiile legii. (alin.3 al art.10 din Legea 76/2002)