In cadrul asociatie noastre se schimba administratorul-era pensionar si plateam CASS de 5,5% si CAS de 16% impozit la sursa.In cazul noului administrator,care are norma intreaga intr-o unitate economica,ce trebuie sa platim si cat?Este in regula daca ii facem Contract de mandat?La D 112 unde completez in aceasta situatie?Va multumesc f mult ca existati
Trebuie facut CIM pentru ca administratorul este angajat, chiar daca el mai are n joburi, nu conteaza..
In Declaratia 112 se completeaza in sectiunea A.
Se platesc CAS, CASS si somaj asigurat, impozit, CAS, CASS si somaj angajator si inca ceva contributii micute pe la fondul de concedii, de accidente de munca....
Daca la asociatie nu aveti CIM-uri, trebuie sa initiati si inscrierea CIM-ului in Revisal la ITM.
Este corect cum am procedat in trecut,administratorul fiind pensionar si femeia de servici la fel,Asociatia de proprietari a incheiat contracte de mandat cu cei doi,nu se impunea CIM,nu? am procedat legal?Multumesc foarte mult si astept cu emotii raspunsul d-stra
Administratorului, ingrijitorului si oricarui angajat de catre comitetul executiv i se face CIM.
Functiilor alese, cum ar fi (presedinte, cenzor ales) li se fac contracte de mandat.