C.N. Poşta Română S.A îndeplineşte, în baza Autorizaţiei nr. 618/2013 emisă de Autoritatea Naţională a Vămilor, formalităţi vamale în numele utilizatorilor de servicii poştale – persoane fizice destinatari ai trimiterilor poştale extracomunitare, precum şi plata la autoritatea vamală a cuantumului drepturilor de import (taxe vamale, TVA şi/sau accize) în vederea acordării liberului de vamă şi punerea în liberă circulaţie a trimiterilor poştale internaţionale.
detalii:
[ link extern ]
Pentru început verificați dacă coletele comandate online (din afara țării) au plecat spre România. Aveți vreun document care să dovedească acest aspect? Dacă da, atunci sesizați în scris (anexând dovada din care rezultă că au fost trimise coletele) Oficiul 2 Postal - Vama din Timisoara și așteptați 30 de zile. În cazul în care nu primiți nici un răspuns sesizați Autoritatea Natională pentru Protecția Consumatorilor (la care anexați dovada din care rezultă că au fost trimise coletele precum și dovada din care rezultă că ați sesizat Oficiul 2 Postal - Vama din Timisoara) și așteptați 45 de zile - conform prevederilor ORDONANȚEI nr.27/2002
privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.
În cazul în care entitatea economică din străinătate nu vă confirmă (ori nu aveți vreo dovadă că s-a trimis coletele spre România), înregistrați o plângere penală la Parchetul de pe lângă Judecătoria de pe raza domiciliului d-voastră, pentru înșelăciune - art. 244 Cod penal.