Am o problema legata de un produs (o placa de baza) pe care am trimis-o in garantie. Placa de baza a fost trimisa in garantie cu o problema care ar fi presupus inlocuirea acesteia (pot reveni cu detalii mai specifice daca e cazul), insa pentru a se eschiva de la aceasta, cei care ofera garantie mi-au indoit 4 pini din slotul pentru procesor. Ulterior au spus ca asa am trimis-o si mi-au anulat garantia. Practic e cuvantul meu impotriva cuvantului lor. Pot rezolva cumva aceasta situatie? Nu am o fotografie a produsului inainte de trimitere, dar nici nu cred ca ar conta - ar putea invoca faptul ca am deteriorat-o dupa ce as fi fotografiat-o.
Procedura a constat in completarea unui formular online, urmat de trimiterea coletului prin curier. In momentul predarii coletului catre curier, nu am mai intocmit nici o hartie care sa ateste starea placii de baza. Probabil ca, reprezentantul firmei de curierat oricum nu ar fi fost in masura sa confirme faptul ca placa de baza este intacta sau nu.