avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 691 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Comertul online, teapa pentru persoane juridice
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Comertul online, teapa pentru persoane juridice

Buna ziua,
Am comandat dintr-un magazin online un laptop si o multifunctiona, cu deschidere la livrare, pentru un SRL, care avea urgent nevoie de ele. A si venit coletul in 2 zile, l-am deschis, era ce am comandat. Cand a venit informaticianul sa le instaleze a constatat ca multifunctionala era defecta. Am completat un formular de retur de pe site cu IBAN-ul contului in care sa-mi vireze contravaloarea. Mi-au raspuns ca nu accepta retur si sa completez un formular de service. Le-am scris un mail prin care am explicat ca avand in vedere urgenta , am cumparat un aparat de la un agent local, am atasat copia de pe factura si ca doresc sa-mi vireze contravaloarea. Intre timp am returnat aparatul pe cheltuiala mea, incadrandu-ma in termenul de 14 zile. Fara sa completez formular de service, acum doua zile m-au anuntat ca multifunctionala a fost reparata si mi-au trimis-o prin curier. Am si fost contactata ca a sosit si ca e fara deschidere. Sunt foarte hotarata sa nu preiau coletul.
Intrebarea mea este ce pot sa fac?
1. Din ce m-am informat, legea ii apara, nu sunt obligati sa faca retur numai la persoane fizice, deci nu pot fi reclamati la ANPC, desi , din pctul meu de vedere este discutabil, comanda fiind facuta dintr-un cont de persoana fizica, doar factura este pe SRL
2. Pe situl lor este urmatoarea precizare "In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de nu a accepta retur produse aduse pe comanda speciala sau a celor care se vand intr-un numar foarte mic"- nu a fost comanda speciala, iar aparatul este de firma de top si ce inseamna "mic"????
Eu chiar as fi dispusa sa-i dau in judecata, cu cheltuieli cat mai mari de judecata, care sigur depasesc valoarea aparatului, daca as avea sanse de castig.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: icoman , utilizator 14:39, 31 August 2016
~ Conținut șters la cerere ~
ce pasi trebuiesc urmati daca persona juridica (clientul) refuza sa plateasca marfa comandata ?
Cum ne putem proteja ? sau cum ii putem obliga sa respecte contractul la distanta daca nu a paltit avans !

Ce inseamna: Aveți totuși la dispoziție "procedura comună" ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retur produse în vederea gdpr mariustz mariustz Bună ziua, Am comandat online niște piese auto, ideea e ca firma mi.a băgat pe gat niste produse care costau mai mult și deși am sunat odată și am ... (vezi toată discuția)
Factura avon AlynaG AlynaG Buna ziua, Problema mea este ca mi s-au facturat 91 de produse pe care eu nu le comandasem, alaturi de comanda pe care intr-adevar o postasem pe site-ul de ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)