Buna ziua,
Am comandat dintr-un magazin online un laptop si o multifunctiona, cu deschidere la livrare, pentru un SRL, care avea urgent nevoie de ele. A si venit coletul in 2 zile, l-am deschis, era ce am comandat. Cand a venit informaticianul sa le instaleze a constatat ca multifunctionala era defecta. Am completat un formular de retur de pe site cu IBAN-ul contului in care sa-mi vireze contravaloarea. Mi-au raspuns ca nu accepta retur si sa completez un formular de service. Le-am scris un mail prin care am explicat ca avand in vedere urgenta , am cumparat un aparat de la un agent local, am atasat copia de pe factura si ca doresc sa-mi vireze contravaloarea. Intre timp am returnat aparatul pe cheltuiala mea, incadrandu-ma in termenul de 14 zile. Fara sa completez formular de service, acum doua zile m-au anuntat ca multifunctionala a fost reparata si mi-au trimis-o prin curier. Am si fost contactata ca a sosit si ca e fara deschidere. Sunt foarte hotarata sa nu preiau coletul.
Intrebarea mea este ce pot sa fac?
1. Din ce m-am informat, legea ii apara, nu sunt obligati sa faca retur numai la persoane fizice, deci nu pot fi reclamati la ANPC, desi , din pctul meu de vedere este discutabil, comanda fiind facuta dintr-un cont de persoana fizica, doar factura este pe SRL
2. Pe situl lor este urmatoarea precizare "In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de nu a accepta retur produse aduse pe comanda speciala sau a celor care se vand intr-un numar foarte mic"- nu a fost comanda speciala, iar aparatul este de firma de top si ce inseamna "mic"????
Eu chiar as fi dispusa sa-i dau in judecata, cu cheltuieli cat mai mari de judecata, care sigur depasesc valoarea aparatului, daca as avea sanse de castig.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns:
icoman , utilizator
14:39, 31 August 2016