Am achizitionat un covor dintr-un magazin de covoare. Cand am ajuns acasa am constatat ca produsul este prea mic si am hotarat sa-l returnez. Am incercat sa returnez produsul, dar conform regulilor magazinului acestia nu returneaza banii ci doar schimba produsul. Intrebarea mea este daca legea ii obiliga pe comercianti sa returneze banii consumatorului in daca acesta este returnat decurs de cateva zile (2 zile, in cazul meu) sau aceasta lege este valabila doar la achizitionarea produselor online?
Multumesc!
E vina dvs ca ati mers la magazin fara sa stiti ce dimensiuni aveti nevoie.Cred ca s-a procedat corect propunandu-va sa il schimbati cu altul. Banii se returneaza pt motive de defecte,rebuturi de care nu e vinovat clientul. In cazul expus de dvs s-a procedat corect. Nu poti sa cumperi un produs si dupa cateva zile sa-l duci inapoi si sa primesti banii. Ce ar fi ca femeile sa-si cumpere rochii sa le poarte o seara sau doua si dupa sa le duca inapoi (cu eticheta la vedere) si sa-si ceara banii ?!