Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Să înţelegem că dv. reprezentaţi pers. juridică? Atunci aveţi nevoie de factura, contract, certificat fiscal de la primarie cu impozit (şi amenzi achitate la zi :) ) şi actele maşinii, certificatul, talonul....perfectaţi vânzarea şi apoi vine rândul cumpărătorului să meargă să şi-o treacă pe numele lui...la primărie, itp, serv. înmatriculări.
Autoturism
Maria Claudia
Buna seara,
As dori sa stiu daca, in momentul in care are loc o vanzare-cumparare autoturism cu plata in rate, intre o persoana juridica si persoana fizica, ... (vezi toată discuția)
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.