In urma cu aproape 4 luni, in 25 mai, am facut o comanda online pentru niste jucarii, care au ajuns prea tarziu, din acest motiv am cerut returnarea lor.
La acelasi magazin in 3 iunie am facut o comanda telefonica, unde am mentionat, ca am de primit 95 lei inapoi, iar domnisoara cu care am vorbit, mi-a spus ca scade din comanda 75 lei, diferenta find retinuta pentru transportul returului. Am primit o jucarie in valore de 75 lei, care inca sta nedesfacuta.
Astazi, 12 septembrie ma suna un domn de la magazinul respectiv, si ma atentioneaza ca am primit o jucarie in schimb, iar ei mi-au si creditat contul cu 80 de lei in 2 iunie, asadar eu am o datorie de 80 de lei fata de firma repectiva. Am verificat extrasul de cont din 22 iunie si intr-adevar apare suma respectiva in extras. Am stat sa ma gandesc si i-am propus sa trimit jucaria inapoi, ca oricum sta nedesfacuta, dar nu a acceptat, spunand ca au trecut 30 zile alocate pentru returul produsului.
In acese conditii mi-a spus ca deoarece nu am rezolvat problema pe cale amiabila, o sa transmita departamentului (parca) juridic. In cateva minute mi-a aparut in cont o comanda ridicata custom discount pe factura scrie "discount punctual comanda nr.... - 80 lei" Ce trebuie sa fac?