avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1837 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Accident masina fara victime, doar daune materiale.
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Accident masina fara victime, doar daune materiale.

Buna ziua,

Am avut un accident de masina soldat doar cu pagube materiale (tabla indoita), fara victime sau vatamari corporale,etc. Mentionez ca la momentul respectiv eram baut, am suflat in fiola de 3 ori dupa care am mers la spital si am dat probe de sange. Nu am cazier, nu am avut niciodata. Sunt angajat intr-o firma de IT si lucrez ca orice om. Nu am avut niciodata probleme cu legea. Unii imi zic ca ma voi duce la puscarie pentru faptele savarsite, altii zic ca nu. La ce sa ma astept?

Cu respect,

Razvan Mihut
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 22:17, 21 Septembrie 2016
Buna ziua!

La o suspendare, mai mult ca sigur.

Cu stima.
Depinde cat iti iese la proba de sange.
Cel mai probabil cu suspendare, dar e posibil sa obtii si amanarea aplicarii pedepsei (in functie de alcoolemie si de judecator) - in cazul asta ramai cu permis.

In prima faza mergi si plateste-ti analizele pentru sange. Ca sa grabesti cercetarile politiei.

Don't drink & drive .! (experienta proprie)
Aveti sanse la o pedeapsa cu suspendare si daca angajati avocat sansele va sporesc ca sa nu ajungeti la inchisoare.

Sunt sanse mai mari sa nu ajungeti la inchisoare decat sa ajungeti dupa gratii dar depinde foarte mult si peste ce judecator dati...si cum va veti apara...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prins baut la volan Ionut47sam Ionut47sam Buna seara, am si eu o problema am facut un accident cu masina ,doar cu avarii Find baut mi-a fost retinut permisul de conducere la fiola mi-a esit 88 in ... (vezi toată discuția)