avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1132 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Recuperare pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Recuperare pensie alimentara

Buna ziua,

Parintii mei sunt divortati, mama fiind declarata tutorele legal. De aproximativ 8 ani, tatal meu a incetat sa imi mai plateasca pensia alimentara. Pot sa il dau in judecata pentru a-mi recupera pensia alimentara? Am intrebat intr-un alt subiect si am inteles ca poate fi recuperata doar pe ultimii 2 ani. Mentionez ca sunt major, am implinit 18 ani in 2014 si sunt student la zi, buget.

Daca se poate, care ar fi procedura? Ce ar trebui sa fac? Puteti sa imi dati mai multe informatii?

Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 10:39, 23 Septembrie 2016
Puteti recupera pensia pe ultimii 3 ani. Pentru restul anilor a itnervenit prescriptia.
In acest caz, as avea nevoie de avocat pentru proces sau pot sa ma ocup singur? Daca ma pot ocupa singur, care sunt pasii ce trebuiesc urmati?

Multumesc!
cred ca in hotarare e scris ca va va plati pensie pana la majorat. cum dvs sunteti major de 2 ani, puteti recupere cat va datoreaza pe ultimul an.
actionati-l in judecata acum pt a va plati pensie pe durata studiilor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara magda nicorescu magda nicorescu sunt divortata de multi ani. fostul sot a platit pensie alimentara pana acum 4 ani cand a plecat de la serviciu prin ordonanta. de atunci nu am mai primit ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara student + retroactiv Deeutzik Deeutzik Buna ziua,am 19 ani si voi fi studenta in octombrie si as dori niste informatii legate de pensia alimentara. M-am informat si am auzit ca pot primi chiar daca ... (vezi toată discuția)