avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 940 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu service-ul auto
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu service-ul auto

Bună seara! Sora mea a dus un autoturism la un service auto pentru reparații în urma unui accident. Au trecut câteva luni și cei de la service încă nu l-au reparat, deși au primit bani pentru piesele ce trebuiau înlocuite, pe motiv că nu găsesc toate piesele, că sunt foarte ocupați și o tot amână. Ea a cerut banii înapoi și vrea să renunțe, dar este dusă sistematic cu vorba. Ce poate face din pnct de vedere legal pentru a resolva problema?
Cel mai recent răspuns: irina2serini , utilizator 11:14, 25 Septembrie 2016
irina2serini a scris:


pe motiv că nu găsesc toate piesele, că sunt foarte ocupați și o tot amână.



Se ridica 2 probleme distincte fie nu gasesc toate piesele -situatie in care nu intra responsabilitatea service-ului,fie sunt foarte ocupati si atunci poate fi invocata culpa service-ului pentru ca a acceptat introducerea pentru reparatie a vehiculului
Sora dv sa se informeze temeinic de motivul real al intarzierii executarii reparatiilor,inclusiv sa notifice oficial service-ul cu obligatia executarii reparatiilor
In familia dv nu exista si un membru de sex masculin care sa o ajute pe sora dv sa clarifice situatia de la service-ul auto?

Din păcate sora mea e singură, iar eu sunt departe de ea și nu o pot ajuta.
sa ii ameninte cu protectia consumatorului , daca nu ii misca, sa depuna plangere la ANPC si RAR.
are nevoie de dovada ca a incercat pe cale amiabila.
Poate scrie un mail la adresa service-ului.
Vă mulțumesc pentru răspunsuri!
Toate eventualele demersuri catre autoritati sunt conditionate de motivul real care impiedica reparatia
Daca service-ul face dovada ca nu a primit piesele...tot clientul are de suferit din partea service-ului care oricum primeste o amenda din partea opc
Sunt anumite marci de vehicule a caror piese se procura numai de la anumite depozite din afara tarii,transportul pieselor se asigura numai dupa ce un transport atinge anumita valoare,astfel ca o piesa poate fi primita si la interval de 6-8 luni functie de vechimea si marca vehiculului
Daca insa motivatia este ca sunt foarte ocupati,inseamna ca este un service care nu are conducere responsabila,fara respect fata de client, care sa stie sa faca o esalonare a lucrarilor si in acest caz ,poate fi sesizat oficial inclusiv asiguratorul cu care lucreaza acel service auto

Alte discuții în legătură

Service-ul nu vrea sa imi dea masina inapoi A_Corina A_Corina Pe data de 10 mai am predat masina la service-ul autorizat al marcii pentru o inlocuire de piesa pe garantie. De atunci am tot fost amanata cu reparatia pe ... (vezi toată discuția)
Obligații service auto Pop Mihai Pop Mihai Buna, Am o problema cu o piesa (distributie) monatata la un service autorizat care s-o defectat dupa 3 luni si 4000 de km. service-ul respectiv are obligatia ... (vezi toată discuția)
Somatie de plata service auto lucian2011 lucian2011 Buna ziua,in data de 28.06.2011 unul din autovehiculele societatii a fost implicat intr-un accident auto.Am mers la firma de asigurari,am deschis dosarul de ... (vezi toată discuția)