Una ar fi: sa putem afla nu numai cand/de la cine primim aplauze, ci si la care raspuns/postare.E greu?Ar fi foarte folositor in cazul cand comitentii nu participa la discutia aplaudata.
A doua ar fi: sa avem posibilitatea de acces (link) la lista cu useri (idem cu cel de consultanti).Cand cauti un user pentru noutati intr-o problema mai veche, si nu-l gasesti online, nu-l poti contacta in timp util.
Toamna o sa aduca unele noutati, printre care si lista de utilizatori Avocatnet.ro. In acest moment insa, am considerat ca pentru a nu stresa inutil anumiti utilizatori, mai bine sa nu fie vizibila undeva o lista a tuturor membrilor inregistrati (o astfel de lista invita la spam catre conturile de mesaje private, precum si la interactiune nedorita de unii). Sper sa venim in curand cu un sistem functional care sa rezolve aceasta problema.
In privinta aplauzelor si a mesajului de unde s-au primit acestea, e o chestiune tehnica destul de complicata, care ar stresa echipamentele noastre dincolo de pragul acceptabil in acest moment. Speram sa putem definitiva in toamna investitiile pe care ni le dorim, sa achizitionam echipamente superioare dpdv tehnic si sa putem dezvolta mult mai multe facilitati pentru membrii comunitatii sau pentru consultanti.
Oare nu e mai important sa stim ca suntem apreciati decat sa stim de ce suntem apreciati?
Am aplaudat si recomandat persoane doar pt ca mi-a placut un anume mesaj, iar alte persoane am aplaudat / recomandat pt “activitate in general”.
Cat priveste pe cei aflati in lista de prieteni ma straduiesc sa ii aplaud imediat ce au trecut doua saptamani.
Daca cineva ma amuza (voit sau… mai putin voit), de exemplu, aplaud / recomand instant – pt ca a contribuit la amplificarea bunei dispozitii.
Din aceste motive nu mi se pare o facilitate neaparat importanta. Chiar daca – in anumite cazuri – as fi vrut sa stiu “de ce”:D