Am trimis un telefon in service cu o luna inainte de expirarea perioadei de garantie de 2 ani. Dupa 3 saptamani de stat in service (15 zile calendaristice) s-a intors din service cu aceeasi problema. Consider ca firma de service nu s-a ocupat cu profesionalism pentru remedierea problemei. Cum pot proceda pentru a-mi recupera banii pe telefon. Exista vreo lege pe care o pot invoca? Cate trimiteri in service pot face ca sa-mmi pot recupera banii? Citisem ca daca 10% din termenul de garantie produsul se afla in service atunci se pot returna banii.
Pentru a putea eventual solicita despagubiri/daune,este necesar sa indepliniti anumite conditii
Detineti document de intrare telefon in service cu defectiunea care urmeaza sa fie remediata?
Detineti document la iesirea telefonului din service ca defectiunea pentru care a fost introdus in service,persista si dupa reparatie ?
Pentru a putea beneficia de inlocuire telefon sau restituire c/v produs este necesar ca produsul sa fi fost intrat in service minimum de 3 ori in 6 luni si sa obtineti negatie din partea service-ului
De regula ,service-urile uziteaza de toate tertipurile sa nu elibereze negatia