1. inainte de infiintarea societatii, actele (in cauza fiind vorba de un contract de inchiriere) pot fi semnate si de catre unul dintre asociati sau numai de catre persoana care va fi trecuta ca administrator in actul constitutiv?
2. dupa infiintarea societatii, actele (in cauza fiind vorba de un contract de inchiriere) pot fi semnate si de catre unul dintre asociati sau de catre o persoana mandatata de catre administrator? In acest din urma caz, administratorul poate imputernici o alta persoana numai daca aceasta facultate i-a fost acordata prin actul constitutiv (art. 71 (1) din Legea 31/1990) sau si daca acest drept i-a fost acordat prin hotarare AGA? Administratorul poate imputernici un tert doar prin procura notariala sau si sub semnatura privata?
Buna ziua,
La incheierea actului constitutiv s-a convenit cine sunt actionarii si cine administratorii.
Cel care este administrator va semna pentru si in numele societatii in curs de infiinare actele de inchiriere, comodat, etc.
Dupa infiintare, daca se solicita, se va pune stampila pe acea semnatura.