Buna ziua.
Am cumparat un motoferastrau de la PRAKTIKER iar la prima utilizare am obs ca motorul nu are puterea necesara pentru a taia lemnele. Mai exact lantul motoferastraului se oprea in lemn. La cumpararea produsului am solicitat testarea lui,dar mi s-a spus ca nu au cum sa-l testeze, spunandu-mi sa-l testez acasa. Ceea ce am si facut la doua zile dupa cumparare. Dupa constatare, am fost la magazin sa solicit inocuirea lui cu altul nou. Mi s-a refuzat pe motiv ca trebuie dus la service pentru stabilirea lipsei de conformitate a produsului, iar apoi vor proceda la repararea sau inlocuirea lui.
Ceea ce vreau sa stiu este daca magazinul era obligat de lege sa faca demonstratia de functionare. Si ce altceva pot sa mai fac pentru a obtine un alt produs nou, pentru ca nu vreau un produs reparat (secondhand) daca l-am cumparat din magazin la pret de nou nu second.
Garantia nu specifica denumirea si adresa unitatii specializate cu care exista incheiat contractul de service.
Multumesc .
aceeasi situatie, dar cu o masina de spalat. Daca returnezi produsul stricat in 48 de ore maxim vinzatorului, este obligat sa il inlocuiasca sau sa/ti dea banii inapoi.Am aflat si eu , dar prea tarziu.
Garantie televizor
Bogdan88
Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)