Daca activitatea mea se desfasoara online, deci la distanta, iar persoana fizica nu-mi da banii in numerar, ci ii depune in contul firmei, mai am nevoie de casa de marcat prin care sa emit bon fiscal si sa i-l trimit scanat pe email?
Intreb pt ca de la garda financiara mi-au spus ca daca prestez servicii catre persoane fizice am nevoie de casa de marcat - eu pana atunci am taiat factura cu cnp-ul beneficiarului si chitanta pe care le-am trimis prin posta sau email.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.