avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1122 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Neplata amenda contraventionala
Discuție deschisă în Executare silită

Neplata amenda contraventionala

Buna ziua, am luat anul acesta o amenda privind trecerea prin loc nepermis, aceasta a venit la primaria unde imi am domiciliul impreuna cu parintii mei. Eu sunt studenta si nu am venituri. Se poate ca cei de la primarie sa puna oprire pe salariu parintilor mei avand in vedere neplata acesteia? Multumesc
Cel mai recent răspuns: Gabriel Klein Kiritescu , utilizator 16:00, 20 Octombrie 2016
Buna ziua,
NU dar dumneavoatra v-a fost comunicata?
Daca NU atunci mergeti la primaria unde stati, solicitati o copie pe care cineva sa puna data cand v-o inmaneaza si o stampila si contestati acea amenda ca fiind tardiva.
dreptul de a va amenda s-a prescris prin 2 luni de la momentul savarsirii fapoptei daca nu ati semnat acel PV de contraventie.
L-am semnat de cum am primit-o. Adica am luat la cunostiinta de ea. Insa nu vreau sa o platesc acum. Am inteles ca cei de la primarie i-au spus tatalui meu ca ii va pune oprire pe salariu ceea ce mi se pare total aberant!
Nu ii pun lui poprire dar ii pot crea probleme la momentul platii impozitelor. E aberant dar e vorba de primarii din Romania si de primari care au cunostinte de drept egale cu 0 daca fac asa ceva.
Ultima modificare: Joi, 20 Octombrie 2016
Gabriel Klein Kiritescu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Amenda pentru o fapta pe care nu am facut-o damy888 damy888 Buna ziua! Am si eu mare nevoie de un sfat! Acum 2 ani am primit acasa o amenda de la Constanta,pe care, chipurile o luasem pe plaja.Nu am bagat-o in seama ... (vezi toată discuția)
Prescriere datorii catre banci ContSters104330 ContSters104330 Buna ziua, Am si eu un debit din 2006 la care am acumulat suma de 15550 lei din cei 2300 pe care i-am luat pt nevoi personale.Am platit pana intr-un anumit ... (vezi toată discuția)