Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
daca dintr-un singur post existent in organigrama dorim sa avem 2 posturi, aceasta modificare nu trebuie aprobata de adunarea generala, ci doar o decizie la nivel de comitet executiv si presedinte (bineinteles fiecare cu fisa de post adaptata sarcinilor) ?
Cine a facut organigrama dumneavoastra si a impus-o asociatiei?
Organigrama asociatiei dumneavoastra este o schita, o schema ce cuprinde functiile, posturile din asociatie. Daca pana acum in organigrama figura, de exemplu, un administrator ce cumula administrare tehnica, contabilitatea si casieria iar de luna aceasta o sa aveti 2-3 persoane distinte pentru fiecare din acestea, desenati alta schita, alta schema cu organigrama unde sa apara distinct cele 2-3 functii.
Cine va opreste?
Angajarea unor persoane in asociatie o decide comitetul executiv si presedintele care semneaza contractele individuale de munca.