Am abonament la o firma de telefonie mobila de 3 ani,prelungirea am facut-o la sfarsitul anului.2015.Luna trecuta in factura a aparut o suma de peste 70 euro ,convorbiri in roaming.Am vorbit la serviciul clienti,am trimis mail,fax scrisoare la firma,insa raspunsul la indigo este ca firma nu este raspunzatoare conf art 7.3 din contract de utilizarea accidentala a serviciilor roaming din localitatile de granita din Romania
Problema este ca eu nu am activat acest serviciu prin my account asa cum afirma cei de la firma,fapt verificat de mine,in istoricul actiunilor pe cont.
In contractul incheiat in 2015 nu exista punctul 7.3,iar numerotarea se opreste la 6.2..Acest nr se regaseste doar in contractul initial,cel din 2013.
Este corect a se agata de prevederea din contractul initial,sau cel nou anuleaza prevederile primului?
Mentionez ca toate convorbirile au avut loc doar in si din Romania.
Astazi ,desi am platit valoarea facturii la timp,fara plata roaming,am avut postul telefonic suspendat fara notificare,
Posed toata corespondenta cu aceasta firma,precum si dovada ca de pe cont nu s-a facut nici o activare roaming.
Intrebare:Cum pot rezolva problema (de a-mi recupera banii platiti pe seviciul nesolicitat) cand cei de acolo refuza sa recunoasca ca au gresit?