Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua
As dori va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine cum se face un inventar corect
M-am angajat la o firma in functia reprezentat vanzari si timp de 1 an cat am lucrat acolo nu s-a facut niciodata un inventar asa cum ceream noi adica cu usile inchise.Inaintea venirii mele cu cateva luni s-a facut un fel de inventar cu usile deschise la care au participat colegele mele de-atunci si in care inventar au trecut cum au putut nr de produse.Acum dupa mai bine de un an s-a facut inventar cu usile inchise si cu comisie de audit si s-a constatat o lipsa in gestiune de 160 mil de lei vechi.Aceasta suma se vrea a fi imputata noua salariatilor acuzati de fel si fel de incalcari(ba ROI ba fisa postului etc).Mentionez ca nici o colega si nici eu nu avem contract de gestiune este stipulata doar in fisa postului aceasta obligatie.
Problema este ca acum dupa faimosul inventar incep sa apara produse care nu mai exista scriptic in stocuri deci sunt in plus.Nu pot fi vandute decat fara bon fiscal ceea ce cred ca nu se poate dar ridica mari probleme asupra comisiei de inventariere.Eu urmez colegelor la comisia de disciplina si vreau sa stiu neaparat cum se face de apar aceste produse in plus pt a putea demonstra ca inventarul nu este bine facut(sau cel putin eu asta cred).La finalul inventarului s-a pus in fata angajatilor care s-au prezentat la comisia disciplinara doar sumele derivate din inventar(suma totala,suma gasita si diferenta ce trebuie imputata) desi era normal sa se prezinte inventarul total .Fac apel la specialistii acestui forum sa ma lamureasca si pe mine in aceasta problema.
Va multumesc anticipat